Synergie tussen print en online
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus ben ik de afgelopen maand meer gaan publiceren op de website van Emerce. Het behoort niet tot mijn hoofdzaken, maar ik doe het gewoon graag. Ik vind het ook belangrijk voor de synergie tussen blad en nieuwssite. Sommige van mijn artikelen uit de papieren Emerce verschenen al online, maar niet in de feed van onze nieuwsbrief. Gevolg: ze werden veel minder vaak gelezen. Ook dat hebben we aangepast, want alle content die wij waardevol vinden voor publicatie op Emerce.nl verdient ook een zo groot mogelijk lezerspubliek.
Dit zijn mijn online publicaties van de afgelopen maand:
- Bedrijven laks met online sollicitaties (06-11-2008)
- Ambtenaren groeien mee met web 2.0 (31-10-2008)
- Blog08: bloggers verdienen alleen geld met passie (26-10-2008)
- Telegraaf en Dela in zee met Respectance.nl (15-10-2008)
- E-Commerce 25: wie zijn de toppers in e-commerce? (09-10-2008)
- ‘UPC is eerste kabelbedrijf met affiliate’ (09-10-2008)
- Verkopers steeds overbodiger bij lead generation (08-10-2008)
Eerder schreef ik al over mijn reis naar Silicon Valley en over de oprichting van SPRX Mobile, om nog maar te zwijgen van het opiniestuk waarmee ik de internetkennis van hoogleraar Abram de Swaan ter discussie stelde. Maar er komt dus meer.